سناریویی که در ادامه می خوانید بخشی از واقعیتی است که طی روزهای اخیر برای بسیاری از کاربران ویندوز پیش آمده است.


شما بر روی سیستم خود یک مجموعه اصلاحیه (HotFix) که اخیرآ توسط مایکروسافت منتشر شده است را نصب می کنید. توضیحات پیرامون این بسته خدماتی در مقاله ی شماره 916089 در سایت مایکروسافت قرار دارد.

اندکی پس از آن شما سعی می کنید از طریق سرویس بروز رسانی مایکروسافت (Windows Update Service) بصورت خودکار بروز شوید و مجددآ اصلاحیه های جدیدتر را بر روی سیستم خود نصب نمایید.

اما ببینیم طی این مدت چه اتفاقاتی افتاده و واقعآ مایکروسافت با سیستم شما چه کرده است؟! پس از بروز رسانی نخست ویندوز شما دچار مشکل می شود و فعالیت فایل Svchost.exe که وظیفه برقراری ارتباط با شبکه بروز رسانی مایکروسافت را دارد کاملآ مختل می گردد. در این زمان سیستم برای کاربر پیام اخطار "دسترسی غیر مجاز" را نشان می دهد.

پیام اخطار ایجاد شده باعث می شود بخش های "Server services" و "Workstation service" در ویندوز غیر فعال شوند.

جهت مشاهده دیگر اشکالاتی که اصلاحیه شماره 916089 با خود به ارمغان آورده است مجددآ می توان به سایت مایکروسافت مراجعه کرد. در بخشی از این مقاله چنین آمده است:

"پس از نصب و اجرای اصلاحیه 916089 در ویندوز، هنگامی که شما گزینه بروز رسانی خودکار را اجرا می نمایید بار موجود بر روی پردازنده (CPU) می تواند تا 100 درصد افزایش یابد و این امر برای مدتی طولانی باقی بماند"

این اشکال در ویندوز های XP 32/x64 و ویندوز سرور 2003 32/x64 گزارش شده است. اکنون، جهت برطرف شدن اشکال این اصلاحیه شما می توانید اصلاحیه جدیدتر مایکروسافت را نصب نمایید!

 دانلود: 927891 for Windows XP 32 bit | x64 Edition
 دانلود: 927891 for Windows Server 2003 32 bit | x64 Edition | Itanium Intel
 مشاهده: Microsoft Support KB 927891

پانوشت :

امید محمودزاده  مدیر وبلاگ هنر هفتم  را فردا ساعت ۲.۳۰ عصر  در تهران جشنوراه رایو جوان میتوانید ببینید.


  • آخرین ویرایش:-

انیمیشن های تلویزیونی،فرهنگ سازی و آموزش

یادداشتی كوتاه بر انیمیشن های 3 ارگان مختلف

*عكس به شدت تزینی ست...*

اگر بخواهیم انیمیشن های تلویزیونی كه برای اولین بار به صورت سه بعدی طراحی شدند را به یاد بیاوریم نباید زیاد راه دوری برویم.بحث "آموزش و فرهنگ سازی در رسانه به وسیله انیمیشن" از سال  1381توسط  نیروی انتظامی به اجرا گذاشته شد.سردار قالیباف فرمانده وقت نیروی انتظامی با تشكیل معاونت فرهنگی-آموزشی به سرپرستی سرهنگ اسماعیلی در واقع اولین قدم جدی را برای  آموزش و فرهنگ ترافیك، برداشت.به سفارش این ستاد انیمیشن هایی به طور سه بعدی(برای اولین بار ) همراه با نشان دادن رفتار های خوب و بد ترافیكی و نحوه درست قوانین و مقررات طراحی شدند و بسیار هم مورد توجه قرار گرفت.پخش سری به سری این انیمیشن ها به كارگردانی بهرام عظیم پور آنقدر توجه همگان را به خود جلب كرد كه در جشنواره انیمیشن های آموزشی در سوئد موفق شد جایزه بهترین انیمیشن آموزشی را از آن خود كند و سفارش خرید آنها از طرف چند كشور اروپایی و حوزه خلیج فارس مطرح شد.این انیمیشن ها هم اكنون از شبكه های متعدد عربی با اسم های عربی(سیا=جاسم) و دوبله یا زیرنویس در حال پخش است.این انیمیشن ها در كشورهای اروپایی هم به صورت زیر نویس انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد.

كارگردان سری جدید انیمیشن های نیروی انتظامی،ارد پیكان فر است.

تفكر فرهنگ سازی و آموزش از طریق انیمیشن،دیگر نهادهای كشوری را به این تكاپو انداخت تا آنها هم بتوانند از همین طریق به فرهنگ سازی رفتار درست در جامعه بپردازند.

  • شهرداری تهران

  • سازمان بهینه سازی مصرف سوخت

  • شركت ملی گاز ایران

از جمله نهاد هایی هستند كه هم اكنون انیمیشن های آموزشی آنها در حال پخش از رسانه ملی است.در این انیمیشن ها بحث كیفیت آموزشی در كمی تا حدودی جدی گرفته نشده است.

امید محمودزاده


  • آخرین ویرایش:-
چهارشنبه 2 اسفند 1385  06:02 ق.ظ

گران‌ترین بازیگر مرد::محمدرضا گلزار

 

اولش این‌طوری نبود كه محمدرضا گلزار، گران‌ترین بازیگر مرد سینمای ایران باشد. كسی بود مثل بقیه. كسی كه برای تفریح به شمال سفر كرده بود و از قضا كارگردان قدیمی سینمای ایران، یعنی ایرج قادری هم، همان جا بود. گلزار در نظر قادری، خوب جلوه كرد و چشمش را گرفت. پس به گلزار پیشنهاد بازی در فیلم داد.

 

فیلمی به نام سام و بلقیس كه بعدها تبدیل شد به سام و نرگس. اما قبل از این پیشنهاد، محمدرضا گلزار گیتاریست گروه پرطرفدار و تازه تأسیس آریان بود كه اولین كاستشان «گل آفتابگردون» تركاند.

 

 بعد از بازی در سام و نرگس، دو اتفاق مهم برای محمدرضا گلزار افتاد. اول این‌كه به پیشنهاد هدیه تهرانی، شد مانی معترف فیلم شام آخر. جوانی كه عاشق مادر دوستش می‌شود. این فیلم می‌توانست جایگاه بازیگری او را تغییر دهد كه نداد. دوم هم این كه تهرانی، او را به دفتر پویا‌فیلم برد و گفت كه بازیگر مقابلش در فیلم شب‌های تهران، باید گلزار باشد. تهیه‌كنندة فیلم (حاج حسین فرح‌بخش) قاتی كرد و گفت كه سابقه نداشته بازیگر برای او تعیین تكلیف كند. پس بازی تهرانی و گلزار در فیلم، منتفی شد.

 

زمان گذشت و فیلم‌های بی‌بو و خاصیت گلزار یعنی «بالای شهر، پایین شهر»،  «زمانه» و «چشمان سیاه» اكران شدند. او در بین مردم محبوب بود، اما نقش تعیین كننده‌ای در مناسبات فروش سینمای ایران نداشت. تا این كه حسین فرح‌بخش با وجود مشكلاتی كه برای گلزار وجود داشت (مشكل ممنوع‌التصویری) آمد سر وقت او. برای بازی در فیلمی كه پرفروش‌ترین فیلم سال1383 شد؛ یعنی كما.

 

 این‌گونه بود كه سال83 تبدیل شد به بهترین سال دوران حرفه‌ای گلزار. او در پرفروش‌ترین فیلم سال و یكی از بهترین فیلم‌های سال (بوتیك) بازی داشت و بیشتر از گذشته محبوب قلب‌ها شد. بوتیك هم با وجود قصة تلخش به خاطر حضور گلزار فیلم پرفروشی شد و خیلی‌ها به دیدنش رفتند.

 

در همان سالی كه گلزار، بوتیك و كما را بازی كرد، دو اتفاق مهم دیگر هم افتاد. یكی این كه به خاطر قراردادش با ایكات، حاضر نشد موهایش را بتراشد و بشود یكی از سربازهای جمعة مسعود كیمیایی. و دیگری این كه فیلم سیزده گربه روی شیروانی تبدیل شد به آخرین همكاری او با محمدرضا شریفی‌نیا. چون كه زیر بار نرفت درصدی از دستمزدش را به شریفی‌نیا بدهد.

 

 اگر ناكامی و شكست گل یخ (كیومرث پوراحمد) را فراموش كنیم، گلزار حضور موفقش را ادامه داده است. در پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران (از نظر ریالی) یعنی آتش بس بازی كرد و به خاطر تهمینه میلانی فقط 8 میلیون تومان گرفت.

 

 بعد از آن هم با بازی در فیلم تله، یكی از بالاترین دستمزدهای بازیگری در سینمای ما را گرفت. می‌گویند سهم گلزار از بازی در تله (فیلمی كه این روزها روی پرده است) 20 میلیون تومان بود كه رقم بسیار بالایی است. این‌طور كه شنیده می‌شود، فیلم بعدی گلزار، دومین فیلم علی مصفا به تهیه‌كنندگی صحرا فیلم خواهد بود.


  • آخرین ویرایش:-
چهارشنبه 2 اسفند 1385  06:02 ق.ظ

تعارف ندارم!..حقم بود!

گفـتگـویی كـوتاه با باران كوثری

وقـتـی سـیـمـرغ،بـاران را در بـر گرفـت

خون بازی از مهم ترین فیلم های جشنواره امسال بود. سبک خشن بنی اعتماد  در روایت داستان دختری از طبقه مرفه که به همراه مادرش برای گریز از چنگال اعتیاد تلاش می کند، تماشاگر را به صندلی می چسباند. فیلمی قدرتمند که شاید تماشاگر در لحظات کمی دلش هوای نرمش   فیلم های سابق بنی اعتماد را بکند. خون بازی اما جدا از سبک  کارگردانی بنی اعتماد، نیرو محرکه خود را از بازی دو بازیگر از دو نسل متفاوت می گیرد; باران کوثری و بیتا فرهی. باران در نقش دختری که به شکل زجرآوری در دام اعتیاد گرفتار شده و بیتا فرهی در نقش  مادر صبور او. هنرنمایی این دو نفر احتمالا قدرتمندترین بازی در کل سینمای فجر امسال بود. با بارن کوثری که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را به دست آورده به گفت وگو نشسته ایم. باران از سال 1370، در 6 سالگی با بازی در نرگس، حضور جلوی دوربین را تجربه کرد، اما تنها طی یکی دو سال گذشته بود که  به عنوان یک بازیگر حرفه ای، توانایی های خود را به همه ثابت کرده است. او امسال برای بازی در خون بازی و روز سوم، کاندیدای سیمرغ شد و برای خون بازی این جایزه را به دست آورد. گفت وگو با او، دو روز بعد از پیروزی بزرگش در شب اختتامیه فجر بود. وقتی کهSMS  های دوستانش مدام گفت وگوی ما را قطع می کرد. او این روزها دختر اول سینمای ایران است.

بهاران بنی احمدی - پریچهر باقری

 

 

 


  • آخرین ویرایش:-
چهارشنبه 2 اسفند 1385  05:02 ق.ظ

تكرار ملودارم اشك انگیز...

 

وقتی با موضوعی مثل بازنمایی پدیده‌ای اجتماعی چون انقلاب در قالب هنرهای تصویری مواجه هستیم اولین موضوعی كه ذهن خالق اثر را به خود مشغول می‌كند نوع و قالب اجرای این موضوع است.

بسیاری از منتقدان معتقدند كه بازنمایی پدیده انقلاب در زیرگونه سینمای سیاسی باید پیوند معناداری با سینمای مستند داشته باشد چنان كه مستندهای بی‌بدیل و ارزشمندی در عالم تصویر وجود دارند كه گویای یك پدیده اجتماعی چون انقلاب هستند به همین مناسبت در بسیاری از آثار نمایشی كه با موضوع انقلابهای سیاسی - اجتماعی ساخته شده است.

انگار مستند محوری گاه به عنوان یك خصوصیت ژنریك خود را به این‌گونه آثار تحمیل كرده است به نحوی كه در آثاری از این دست بیننده همواره شاهد دست به دست شدن تصاویر بین مستند و نمایش است. اما از طرف دیگر عده‌ای نیز گونه‌های دیگر سینمایی را مناسب بازنمایی پدیده‌های انقلابی می‌دانند.

در دهه فجر امسال شاهد دو سریال شاخص از گونه سریال‌های مناسبتی سیما بودیم كه به‌طور مشخص با پیروی از ژانر ملودرام به دوران حكومت پهلوی دوم نگریسته و بسترهای انقلاب اسلامی ایران را مورد تحلیل قرار داده بودند؛ سریال‌های «تا صبح» و «از نفس افتاده» كه ما از میان آن دو «از نفس افتاده» را برگزیدیم تا با این چالش روبه‌رو گردیم كه آیا ملودرام ژانری مناسب برای تولید آثاری در زمینه انقلاب ایران است یا نه؟

هادی معیری نژاد


  • آخرین ویرایش:-
چهارشنبه 2 اسفند 1385  05:02 ق.ظ

سلام

با تشکر از نظرات شما عزیزان.

خانم یا آقای زعفریان...من هیچ جا نگفته ام که بابلسری ام...یک بار دیگر کامنت های وبلاگ کامران نجف زاده را بخوانید...من کی گفتم بابلسر جن داره؟؟؟؟

گل یخ عزیز

حاضرم به شما هر گونه تعهد بدهم ولی می دانم که نظرسنجی من درسته و هیچ دستی در آن نبرده ام.این که از ۱۰ تا نظر ۸ تا ماله آقای لهراسبی هست که دلیل نمیشه.من از این کارهای غیر حرفه ای هیچ وقت انجام نداده ام و بس.

من شخصا در نظرسنجی قبلی دوست داشتم بهمن تیرگان رای بیاورد ولی خب حمید شفیع زاده اول شد.

از این به بعد مجبورم کمتر بزنم...اینو دیگه ببخشید.

باز هم ممنون از نظرات شما


  • آخرین ویرایش:-
  • تعداد کل صفحات :3  
  • 1  
  • 2  
  • 3  
آخرین پست ها
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic